Youtube abonnees kopen

21+ slimme manieren om meer YouTube-abonnees te krijgen in 2020

Er is nog een jaar voorbijgegaan en je resolutie om dat YouTube-kanaal van je opnieuw te bouwen is niet bereikt.

Als je overweegt je YouTube-kanaal te vernieuwen, zijn hier 21+ slimme manieren om meer YouTube-abonnees te krijgen in 2020.

1. Voeg Watermark toe aan je video.

Dit is een leuke kleine hack die je meteen voor je YouTube-kanaal kunt gebruiken. Met YouTube kun je een watermerk toevoegen dat op al je video’s en altijd kan worden weergegeven. Dit voegt een andere manier toe voor je kijkers om zich te abonneren op je kanaal. Zo ziet dit watermerk eruit:

Ga hiertoe naar de YouTube-merkpagina en voeg een nieuw watermerk toe.

Let op, de verschillende opties om het watermerk weer te geven. U kunt ook een bestaand watermerk verwijderen en een nieuw gebruiken. Aanvankelijk gebruikte ik mijn logo als watermerk, maar later ging ik over naar het pictogram ‘Abonneren’, wat me hielp het aantal abonnees te vergroten. U kunt de onderstaande afbeelding (.gif) downloaden en als uw watermerk gebruiken.

 

2. Configureer de standaardinstellingen van een YouTube-account

Dit is weer een leuke hack die je kunt gebruiken om een ​​herinnering voor een abonnement toe te voegen aan al je video’s. Net als branding, kun je met YouTube standaardinstellingen toevoegen voor al je toekomstige uploads. Je kunt deze functie gebruiken om je gebruikers te vragen zich te abonneren op je video’s in al je video’s. (Zie screenshot hieronder)

Om dit te configureren, ga je gewoon naar de YouTube-standaardpagina en voeg je een beschrijving toe die je in al je video’s wilt weergeven.

Dit is de standaardbeschrijving die ik in al mijn video’s gebruik.

Ik kan altijd iets bewerken of verwijderen tijdens het uploaden van video’s. Dit bespaart zo veel tijd en zorgt ervoor dat ik mijn kijkers eraan herinner om zich te abonneren op mijn kanaal.

 

3. Voeg uw kanaal-URL toe met een magische reeks

Dit is een andere slimme manier om YouTube-abonnementen exponentieel te verhogen van mensen die op je kanaallink klikken. In deze truc voeg je je kanaallink toe met “? Sub_confirmation = 1”

Voordien: https://www.youtube.com/user/ytland

Na: https://www.youtube.com/user/ytland?sub_confirmation=1 (Klik op de link om deze in actie te zien)

Wat dit doet, is dat wanneer een gebruiker op uw link klikt met de SML-tekenreeks (? Sub_confirmation = 1), deze de pop-up ziet om zich snel te abonneren op uw YouTube-kanaal. (Zie onderstaande screenshot)

Dit verwijdert de wrijving en laat gebruikers zich snel abonneren op je kanaal.

Je kunt de SML-tekenreeks gebruiken met tip # 2 (hierboven) of ook wanneer je een YouTube-kanaal-link toevoegt aan je blog, sociale media of andere plaatsen.

 

4. YouTube-miniatuurafbeelding:

Hier zijn veel YouTube-makers het over eens.

Maak een aangepaste videominiatuur  voor elke video in plaats van er een willekeurig te laten genereren. Dit is alleen maar logisch.

Het gebruik van annotaties en relevante afbeeldingen als aangepaste miniaturen voor je YouTube-video’s verhoogt de CTR van je video’s (klikfrequentie). Een aangepaste videominiatuur met een kleine annotatie vertelt uw gebruikers waar uw video over gaat.

YouTube biedt momenteel een selectie miniaturen met drie intervallen – bij het 1 / 4de teken, bij het 1/2 teken en bij het 3 / 4de teken. Kies degene die het beste illustreert waar je video over gaat.

YouTube-thumbnails helpen je nieuwe gebruikers naar je kanaal te trekken en als je geen pakkende thumbnails ontwerpt, mis je veel.

U kunt een tool gebruiken zoals:

Thumbmaker (DIY)

om prachtige YouTube-miniaturen te maken. Ze bieden een vooraf gemaakt sjabloon en u kunt binnen enkele minuten opvallende miniaturen maken:

 

 

5. Maak een plan (en script) voor je video’s.

De eerste stap om aan de slag te gaan op je YouTube-reis is om te plannen waar je kanaal over gaat.

Dan moet je de structuur van de video’s plannen .

Bepaal wat je leuk vindt om te creëren en focus op het ontwikkelen van gerelateerde vaardigheden. Probeer geen trending YouTube-kanalen na te doen.  Doen waar je van houdt, is belangrijker voor succes op YouTube (en in het leven).

Video’s presteren meestal beter als u een script schrijft, omdat scripts u helpen uw video’s efficiënt te organiseren en u op het goede spoor te houden. Door je aan een script te houden, kun je op koers blijven zonder naar een niet-gerelateerd onderwerp te kijken. Dit script zorgt ook voor een perfecte stroom evenementen, wat resulteert in een goed gerichte video.

Neem zoveel mogelijk details op in uw videoscript:

  • De exacte woorden die je gaat zeggen.
  • De acties die u in de video zult ondernemen.
  • De belangrijkste punten die u moet benadrukken.
  • Eventuele oproepen tot actie (klik op deze link, abonneer je op mijn kanaal, enz.)

Bepaal ook uw doelgroep en schrijf uw script op basis van hun begrip.

Zijn ze technisch onderlegd? Zijn zij niet-native Engelse sprekers? Zijn ze slim of dom? Wat zijn hun expertiseniveaus ten opzichte van die van u? Willen ze iets grappig of informatief?

Bepaal wie uw doelgroep is en gebruik de juiste taal.

 

6. Produceer zeer boeiende inhoud (uiteraard).

Het zou vanzelfsprekend moeten zijn, maar u moet inhoud creëren die aantrekkelijk, informatief en onderhoudend is. Zorg ervoor dat dit zo blijft gedurende de hele video. Het verliezen van de haak in het midden kost je veel kijkers.

Inhoud die het beste werkt, is inhoud die onderhoudend of informatief is. De inhoud die echt het beste werkt, is inhoud die vermakelijk EN informatief is.  Dit is vrij standaard bij elke vorm van contentmarketing, maar met name video’s die informeren en entertainen zijn meestal het meest succesvol.

In het bijzonder moet je een combinatie van burst- en groenblijvende video’s uploaden. Burst-video’s zullen voor een beperkte tijd woedend zijn en je meteen hits geven, maar zullen na verloop van tijd vervagen.

Altijdgroene video’s zijn degenen die je gearchiveerde weergaven opleveren en die ongeacht de tijd relevant blijven. Idealiter zou u, indien mogelijk, proberen altijd groenblijvende inhoud te maken.

Als je bang bent voor de toorn van de camera, kun je proberen ‘ Screencasts ‘ te publiceren . Je kunt nog steeds screencasts onderhoudend en informatief maken.

Wat je ook doet, zorg ervoor dat je video’s, voordat je op de publicatieknop drukt, zeer aantrekkelijk zijn en van waarde zijn voor je publiek.

 

7. Verhoog uw uploadfrequentie.

Dit is gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar je kunt de geldigheid ervan niet negeren. De belangrijkste reden dat iemand zich op een kanaal abonneert, is omdat hij dol is op het werk van de uitgever en meer van zijn video’s wil zien.

YouTube-abonnees houden meestal niet van kanalen die geen reguliere inhoud produceren. Vooral in het digitale tijdperk van vandaag willen consumenten steeds meer entertainment. U moet de eisen van uw abonnees kunnen bijhouden.

Consistentie is de sleutel tot het ontwikkelen van een langdurige relatie met uw abonnees.

Geef uw video’s op een tijdige, terugkerende en gestructureerde manier vrij. Probeer één video per week te publiceren …  of minimaal één of twee per maand.

Houd je aan je schema en upload geen video’s buiten dit schema. Dit zal je reputatie schaden. Het is alsof je je favoriete tv-series kijkt; een nieuwe aflevering verschijnt volgens een regelmatig schema. Deze consistentie helpt je als kijker betrokken te blijven.

 

8. Leer hoe u uw titels kunt optimaliseren.

Onderscheidbaar zijn is het belangrijkste aspect van YouTube-succes.

Een geweldige manier om dit te doen, is door je video’s ongebruikelijke namen te geven.  Op deze manier krijg je veel mensen die alleen op basis van nieuwsgierigheid naar je kanaal komen.

Het hebben van eigenzinnige titels zal een belangrijke rol spelen bij het verkrijgen van de meningen die je kanaal nodig heeft om te profiteren van de sociale bewijsfactor .

Maar om een ​​maximaal aantal weergaven te krijgen, moet je ook duiken in het SEO-gedeelte van YouTube-marketing.

Hier zijn een paar tips om je YouTube-titels te optimaliseren voor een groter bereik:

  • Gebruik het trefwoord in de titel. Dit had in het verleden een grotere impact op SEO, maar het heeft nog steeds een vrij groot effect op video. Google-crawlers bekijken video’s niet zoals ze blogberichten lezen, dus door het trefwoord in de titel te plaatsen, kunnen Google-bots weten waar uw video over gaat.
  • Gebruik Google AdWords om te identificeren waarnaar mensen op internet zoeken. Probeer video’s aan te pakken met een perfecte mix van zoekopdrachten op hoog volume en weinig concurrentie.
  • Maak de titel niet te lang. Google verkort de lengte van de video tot 66 tekens en voegt ‘YouTube |’ toe voor de video (neemt 10 extra tekens op). Je ideale videotitel mag niet meer dan 50 tekens bevatten.
  • Maak de titel beschrijvend.  Geef het publiek een voorproefje van waar de video over gaat.
  • Maak de titel aantrekkelijk. Zoals ik hierboven al zei, krijgt een eigenzinnige titel meer mensen om te klikken. Hoe meer klikken je hebt, hoe hoger deze scoort.
  • Gebruik het woord ‘video’ niet in de titel. Dit neemt alleen ruimte in beslag en helpt je niet om hoger te scoren in de zoekmachine van YouTube (hoewel dit een effect kan hebben op normale zoekmachines).

Kortom, leer hoe u pakkende, relevante en geoptimaliseerde titels kunt schrijven.

 

9. Haal het meeste uit kanaalaanpassingen.

Als u ervoor wilt zorgen dat bezoekers uw merk op YouTube vertrouwen, moet u optimaal profiteren van de aanpassingsopties die YouTube te bieden heeft.

Laat u er professioneel uitzien en kijkers zullen u zeker respecteren en vertrouwen.

Als je al een blog hebt met een beetje volgers, gebruik dan vergelijkbare merkelementen voor je YouTube-kanaal. Dit maakt u gemakkelijk herkenbaar op alle platforms .

Met een aantal goed ontworpen, aangepaste kanaalart voor YouTube kun je je vestigen als een merk.

Gebruik een aangepaste achtergrondkop met enkele ontwerpelementen uit uw blog.

Haal het meeste uit de bio- en aangepaste URL van het  YouTube-kanaal om je kanaalaanpassingen af ​​te ronden. Houd de bio kort en bondig. Je kunt altijd een link maken naar de URL van je blog in de videobeschrijving voor een meer gedetailleerde bio.

 

10. Maak een boeiende kanaaltrailer.

YouTube biedt een geweldige functie genaamd kanaaltrailers waarmee je automatisch een video kunt afspelen bij het openen van een YouTube-kanaal.

Je kanaaltrailer is iets waaraan je zorgvuldig moet werken en constant moet verbeteren om bezoekers betrokken te houden.

Dit is het moment waarop u de aandacht van uw publiek binnen enkele seconden moet trekken. De perfecte kanaaltrailer is ergens tussen 30 seconden en 60 seconden.

Hier moet je een reden opgeven voor je potentiële abonnees waarom ze op je kanaal moeten blijven en wat je hen te bieden hebt.

Als je goed voor de camera staat, geef dan een snelle, informatieve en boeiende introductie (met een goed gestructureerd script).

In uw YouTube- kanaal Reports,  controleer de retentie kijker tarieven om te zien als je het doden van potentiële abonnees met een saaie of langdurige kanaaltrailer.

Pas het aan totdat het perfect is.

 

11. Maak gebruik van annotaties met ‘Oproep tot actie’.

Oproep tot actie’-annotaties zijn die irritante pop-ups in de video (wat een zegen kan zijn voor de makers van YouTube). Als het op de juiste manier wordt gebruikt, kun je meer abonnees krijgen door je bezoekers erop te laten klikken tijdens de video.

Veel YouTubers hebben verhoogde kanaalabonnementen gemeld met deze annotaties aan hun video’s toegevoegd.

Een eenvoudige link die is gemaakt om je te abonneren op het kanaal, kan als een call-to-action in je video worden geplaatst.

Als u een afbeelding gebruikt om een ​​call-to-action toe te voegen, kunt u deze opvrolijken met een annotatie met call-to-action.

Als je dit onopvallend doet, zie je je kanaalabonnementen groeien. 

Maar nogmaals, de sleutel hier is niet om irritant te zijn. Gebruikers zullen zich niet abonneren als je enige reden om video’s te maken is om meer mensen te laten abonneren.

Doe het slim en het zal zijn vruchten afwerpen.

 

12. Gebruik het juiste gereedschap.

Er zijn veel geweldige tools die er zijn. Van tools om u te helpen video’s te maken tot tools om u te helpen uw video’s te promoten, met behulp van de juiste tools kunt u uw organische kijkers vergroten .

En hoe meer organische weergaven je hebt, hoe meer potentiële abonnees je kunt krijgen.

TubeBuddy helpt je meer kijkers te vinden, meer geld te verdienen en je hele YouTube-proces te automatiseren. Bekijk het zeker.

Meer YouTube-tools:

 

13. Laat mensen je vinden.

YouTube biedt een optie om naar je officiële webpagina te linken en als je er een hebt, zorg er dan voor dat je dit doet.

Dit is logisch en er is geen reden om het niet te doen.

De inspanningen die u levert om bezoekers voor uw YouTube-kanaal te krijgen, kunnen worden gekapitaliseerd wanneer u uw meest nieuwsgierige bezoekers naar uw website leidt. Bovendien wordt je kanaal ook geverifieerd als een authentieke weergave van je merk op YouTube.

Voeg onder de kanaalinstellingen van je YouTube-pagina de URL van je website / blog toe aan je kanaal.

Je kunt ook overwegen om je website / blog-URL toe te voegen aan de kanaalbeschrijving zelf.

Voeg op dezelfde manier een knop ‘Abonneren’ toe aan uw blog om meer abonnees naar uw YouTube-kanaal te halen.

 

 

14. Beperk de video’s tot minder dan 5 minuten.

Hoewel YouTube de thuisbasis is van vele gedetailleerde, diepgaande beoordelingen en andere dergelijke langdurige inhoud, zijn de video’s met veel conversies degenen die zijn geoptimaliseerd voor minder dan 5 minuten lang.

Comscore meldde in januari 2014 dat de gemiddelde lengte van de meeste YouTube-video’s ongeveer 4,4 minuten bedroeg . Voor makers van inhoud die aan de slag gaan, is dit het gouden nummer.

Volg dit nummer totdat een volgende is gebouwd.

Als je een goede aanhang hebt, kun je experimenteren met videolengte en zien wat de reactie van je publiek is.

Houd het kort, eenvoudig, informatief, onderhoudend en minder dan 5 minuten.

Het is een zware uitdaging, maar het is de moeite waard.

 

15. Gebruik een YouTube Intro & Outro.

Je YouTube-intro en outro helpen niet alleen bij het promoten, het maakt je video leuker.

Het hebben van een intro en een outro zal je merk dienen en je video een gevoel van professionaliteit bieden. Het is als het openingsthema van een tv-programma.

Bovendien zorgt een aantrekkelijke intro ervoor dat je kijkers vast blijven zitten aan de rest van de video.

 

 

16. Bewerk je video’s meedogenloos.

Bewerk meedogenloos uw YouTube-video’s en zorg ervoor dat alleen uw beste video ‘s worden gepubliceerd.

Als u zich haast over het strikt naleven van uw schema en lukraak publiceert, zal dit alleen u en uw merk als geheel schaden. Maak veel opnamen terwijl u een video opneemt en zorg ervoor dat alleen de beste delen worden geselecteerd.

Maak meerdere opnamen als u niet zeker bent van een bepaalde opname.

Hoewel ik niet veel videobewerking heb gedaan op een Macintosh, werkt Adobe Premier perfect als je op Windows bent gebaseerd. Verkrijg de juiste bewerkingstools om u te helpen bij dit (vaak) zorgvuldige proces.

 

17. Optimaliseer uw videobeschrijvingen.

Terugkomend op het SEO-aspect van YouTube-video’s, is de videobeschrijving niet te verwaarlozen.

Met de beschrijving kunnen je video’s niet alleen worden gevonden in zoekmachines, ze geven ook potentiële kijkers een idee van waar je video over gaat.

Maar overdrijf het niet.  Het hebben van een zeer gedetailleerde beschrijving heeft geen zin omdat alleen de eerste paar regels van je beschrijving verschijnen wanneer de video in eerste instantie wordt geladen.

Nogmaals, net als de titel, moet u uw trefwoord in de beschrijving gebruiken en nogmaals, overdrijf het niet. Denk niet dat u de zoekmachine te slim af bent door uw zoekwoord 17 keer toe te voegen. Als je dit doet, heb je zelfs minder kans om te verschijnen in zoekopdrachten.

Houd het natuurlijk en authentiek.

Hint: je kunt proberen mensen te koppelen aan een ‘squeeze-pagina’ in je videobeschrijving.

 

18. Haal het meeste uit metatags.

Gebruik de Google-zoekwoordenplanner om ideeën op te doen over relevante zoekwoorden voor uw YouTube-video’s. Voeg al die relevante zoekwoorden toe aan je video’s. Dit zal je helpen om meer vindbaar te worden in zowel Google als YouTube zoekmachines.

Overdreven zoekwoorden helpen niet (het doet zelfs pijn), maar een paar goed onderzochte en goed geplaatste zoekwoorden kunnen wonderen doen voor uw ranglijst.

Een laag aantal video’s kan niet altijd alleen over slechte inhoud gaan; het kan ook wijzen op een slechte vindbaarheid

Metagegevens spelen een belangrijke rol bij het weergeven van je video’s in zoekresultaten. Je kunt door enkele goed omzettende video’s bladeren en zien welke metatags ze gebruiken om je een aantal ideeën te geven. Maar kopieer en plak niet alleen metatags; dit zal je zaak niet helpen.

 

19. Beëindig je video’s op een hoge toon.

Wat de aard van je video’s ook is, zorg ervoor dat je je video’s op een hoge noot beëindigt.

Net als de laatste dialoog voordat het gordijn valt, zorg ervoor dat je je video’s op een gedenkwaardige manier beëindigt.

Vraag je publiek om een ​​abonnement en dergelijke als ze de video leuk vonden. Vertel hen om uw website te bekijken. Geef ze je telefoonnummer en vraag ze om je te bellen (… dat zou ik niet aanraden).

Wat je ook doet, onthoud:

  • Als je het nooit vraagt, zal het antwoord altijd nee zijn .

Beëindig je video’s op basis van vertrouwen en laat je publiek weten dat je hun kijkers waardeert.

Maak een tail leisteen  of een merkachtig outro met een standaardbanner en “abonneer” annotaties op al je video’s.

Eindig je video’s met een glimlach en houd je bezoekers enthousiast voor meer.

 

20. Overweeg om samen te werken met andere YouTubers.

Samenwerken op YouTube is recentelijk vrij gebruikelijk geworden bij de beste contentmakers.

Waarom? Omdat samenwerking iedereen ten goede komt.

Het is goed voor u, voor uw medewerkers en voor het publiek.

Het creatieve proces is constructief, en het zien van andere YouTubers als je concurrenten zal je voortgang alleen maar belemmeren, waardoor je de successen van anderen zult smachten en walgen.

Probeer vergelijkbare gebruikers in uw vakgebied te bereiken en vraag hen om een ​​kans om samen te werken aan iets interessants.

Je kunt verbinding maken met een nieuw publiek, je bijdrager kan verbinding maken met een nieuw publiek en je kijkers zullen dol zijn op al deze extra waarde die ze krijgen.

Het is een win-win-win.

 

21. Interactie met je loyale fanbase.

Social media is gebouwd op deze ongrijpbare draad van verbinding en interactie met medemensen.

  • Het gaat erom hoeveel je om je geeft.

Als je fans weten dat je om ze geeft, zullen ze om je geven.

Communiceer met je publiek en luister naar hun verzoeken in het gedeelte met reacties van je video’s. Het is waar dat je in je commentaarsectie mogelijk bepaalde terugslag en woede tegenkomt, maar borstel het af met elegantie en luister naar je trouwe fans.

Reageer op de reacties onder je video’s en zorg ervoor dat je kijkers zich verbonden voelen. Dit zal vertrouwen opbouwen en zij zullen je respecteren omdat je om ze geeft.

 

22. Overweeg weggeefacties en video-uitdagingen.

Wie houdt er niet van weggeefacties?

Bied je publiek iets in ruil voor al hun betrokkenheid op je YouTube-kanaal.

Een gratis YouTube-weggeefactie of videowedstrijd zal je huidige volgers belonen en nieuwe volgers helpen lokken.

Je kunt alles weggeven wat je wilt:

  • Een nieuwe technische gadget.
  • Een T-shirt met merknaam.
  • Een hosting abonnement.
  • Een nieuwe auto…!

Wat het ook is, je publiek zal dol zijn op de kans om iets gratis te krijgen, en ze zullen al hun vrienden hierover vertellen (vooral als de prijs echt goed is). Dit is niet alleen gratis promotie, het is gratis virale promotie.

Voor een heel grote give-away vereisen veel YouTube-hosts dat gebruikers al hun sociale mediaprofielen volgen om aan de wedstrijd deel te nemen. Ik beveel deze aanpak aan.

Het is het beste als het ding dat je weggeeft gerelateerd is aan je niche, maar zelfs als dat niet zo is, zal je publiek nog steeds graag iets gratis krijgen.

 

23. Platformoverschrijdende promotie is een noodzaak.

In dit tijdperk van sociale media is aanwezig en actief zijn op meerdere sociale platformen een voorwaarde om te kunnen leven.

Als je probeert een merk op te bouwen, moet je vindbaar zijn. U moet actief zijn op veel grote sociale mediaplatforms.

U moet minimaal een profiel hebben op Facebook, Twitter en Google Plus. Maar je kunt altijd kiezen voor andere, zoals Pinterest, Instagram, SnapChat en alle andere … Als je op teveel sociale mediaplatforms klinkt als een logistieke nachtmerrie, kun je een auto-planningsapp zoals  Buffer gebruiken om je te helpen georganiseerd te blijven en op een regelmatig plaatsingsschema.

Je kunt ook Facebook-advertenties en Google-advertenties proberen om jezelf verder op het web te promoten (ik zou aanraden Facebook-advertenties te proberen voordat Google-advertenties). Je kunt ook tools zoals Betalen met een tweet uitproberen waarmee  gebruikers voor een product met een tweet kunnen betalen.

 

Dit is hoe succesvolle merken worden gebouwd. Door op veel plaatsen op internet zichtbaar te zijn, stel je jezelf in als alwetende aanwezigheid.

 

Bonustip: zorg voor je eerste 1000 YouTube-abonnees.

Wat je ook doet, gebruik een agressieve strategie om zo snel mogelijk je eerste 1000 abonnees te krijgen.

De ‘ze komen wel‘- houding werkt niet op sociale media . Je moet je kanaal zo goed mogelijk promoten. Een kanaal dat snel buzz krijgt, zal je ook helpen gemotiveerd te blijven om nog harder te werken en betere video’s voor je publiek te maken.

Deel met je vrienden  waar je aan hebt gewerkt en vraag een abonnement aan als ze geïnteresseerd zijn. Onthoud, blijf geen vrienden lastig vallen; ze zijn niet verplicht om iets te doen.

Ga op andere sociale mediaplatforms met enkele persoonlijke connecties op de hoogte en laat ze weten wat uw onderneming is. Vraag hen naar likes en om te abonneren (als ze geïnteresseerd zijn).

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *