Youtube views kopen

21 tips om gratis meer weergaven op YouTube te krijgen

Leer hoe je gratis meer YouTube-weergaven kunt krijgen door je sociale mediaprofielen, het YouTube-platform en optimalisatiefuncties te gebruiken.

Als de op een na grootste zoekmachine ter wereld, is YouTube een veelgebruikt kanaal om publiek te promoten, te entertainen en te informeren. YouTube heeft ongeveer 22 miljard maandelijkse bezoeken en de gemiddelde sessieduur is iets minder dan 40 minuten .

Mensen houden van YouTube. Veel.

Echter, zoals alle dingen op internet is het verkrijgen van meer YouTube-weergaven een streven dat mensen geld zijn gaan gooien – soms via duistere ondernemingen – om hun inhoud te promoten. Mensen kopen YouTube-weergaven in de hoop de algoritmen van YouTube voor de gek te houden of mensen te overtuigen dat zoveel anderen hun video hebben bekeken, dus dat zouden ze ook moeten doen.

Er zijn slechts een paar problemen met deze aanpak:

  • De bot-detectie-mogelijkheden van YouTube worden steeds beter
  • De algoritmen besteden meer aandacht aan het gedrag van de gebruiker in plaats van het aantal weergaven
  • Het kan duur zijn

Als u een marketeer of een maker bent van inhoud die uw YouTube-weergaven gratis wilt vergroten, kost het proces tijd en moeite; als u het echter goed doet, wordt u beloond met meer weergaven, een betere gebruikerservaring en mogelijkheden om uw inhoud en kijkerspubliek uit te breiden.

Met een uitgebreid aantal gebruikers is YouTube een van de beste platforms ter wereld om doelgroepen te bereiken. Of u nu recepten deelt, mensen leert hoe ze muppet-origami kunnen maken of spoofing-presidenten, het platform heeft de mogelijkheid om miljarden te bereiken.

Dus, hoe genereer je meer views op YouTube en zorg je ervoor dat mensen je content kunnen bekijken?

Hier zijn 30 tips over hoe u dat precies kunt doen.

 

Krijg weergaven van de organische zoekresultaten van YouTube

Net als Google’s algoritmen voor zoekresultaten, heeft YouTube zijn eigen algoritmen die worden gebruikt om de beste en meest relevante video’s aan gebruikers te laten zien.

Stel je voor dat een blinde de taak had om inhoud te categoriseren volgens welke inhoud het beste was.

Klinkt moeilijk?

Gelukkig heeft YouTube een breed scala aan factoren in zijn algoritme om te beslissen welke video’s de beste zijn en bovenaan de zoekresultaten staan.

 

1. Gebruik beschrijvende en trefwoordrijke titels

Dit is waar uw zoekwoordonderzoek in het spel komt. Een beschrijvende en interessante titel doet twee dingen: geef trefwoorden voor het algoritme om te sorteren op relevantie en gebruikers aan te trekken en hen te informeren over waar de video over gaat. Om trefwoordonderzoek uit te voeren, kunt u typische SEO-methoden gebruiken, zoals het gebruik van de zoekwoordplanner of andere hulpprogramma’s voor zoekwoordonderzoek.

Als u de populariteit van zoekwoorden op YouTube wilt controleren, gaat u naar Zoekwoordplanner en selecteert u uiterst rechts YouTube-zoeken. Door uw video-inhoud te optimaliseren voor de juiste zoekwoorden, kunt u organische weergaven verkrijgen door gebruikers en de zoekmachine te informeren waar uw video over gaat.

 

2. Heb kwaliteits- en trefwoordrijke beschrijvingen

In de videobeschrijving kunt u de zoekmachines en gebruikers beter informeren over waar uw video precies over gaat. Dit zal helpen de klikfrequentie en dus het aantal weergaven te verhogen, omdat gebruikers weten wat ze kunnen verwachten in je video.

Probeer op te vallen en generiek te blijven; u moet interesse wekken terwijl u toch probeert te scoren voor korte zoekwoorden. Verleid gebruikers boven de vouw met uw beschrijvingen en optimaliseer ze correct voor de YouTube-zoekmachine zoals u zou doen met een normale SEO-meta-beschrijving.

 

3. Gebruik tags

YouTube-videotags helpen verder om onderscheid te maken waar uw video-inhoud over gaat en helpt het algoritme te begrijpen wat gebruikers zullen zien wanneer ze uw video zien. Deze, samen met je beschrijving en titel, moeten de kern weerspiegelen van waar je video over gaat. Denk nog eens kort na over SEO.

Als u zoekwoordhulp nodig hebt, kunt u de zoekwoordplanner gebruiken, zoals hierboven vermeld.

 

4. Optimaliseer uw miniatuurafbeelding

Je miniatuurafbeelding, zoals een heldenafbeelding, kan wonderen verrichten bij het vergroten van je YouTube-weergaven, of ze nu op de pagina met organische resultaten, het gedeelte met voorgestelde video’s of op sociale media verschijnen. Gebruik afbeeldingen van hoge kwaliteit met leesbare en boeiende lettertypen en gezicht close-ups, als deze in uw video worden weergegeven.

Laat uw miniatuur visueel overeenkomen met uw titel en beschrijving om uw videoweergaven te verbeteren.

 

5. Maak transcripties van je video’s

Bijschriften of transcripties van je video’s zijn zwaar besproken over hun vermogen om je YouTube-ranglijst te verhogen. Gesloten bijschriften kunnen echter helpen om meer YouTube-weergaven te krijgen, omdat ze geschikt zijn voor internationale doelgroepen en gehandicapten.

Als je goed scoort voor de organische resultaten van YouTube, kun je je weergaven enorm vergroten en een duurzame methode voor kijkersverkeer bieden. Het kopen van YouTube-weergaven kan een snelle boost in weergaven opleveren, maar het is geen goede langetermijnoplossing omdat gedragsanalyses betekenisvollere rangschikkingsfactoren zijn in de ogen van de algoritmen van YouTube.

 

Verhoog het aantal weergaven met uw video-inhoud

De inhoud in je video is de belangrijkste factor om te beslissen hoeveel weergaven deze krijgt. Goede inhoud zal resulteren in betere gedragsanalyses die door het algoritme van YouTube je video zullen herkennen en belonen met betere organische zoekpositionering.

 

6. Zorg voor inhoud die educatief of entertainend of beide is

Je video-inhoud moet de kijker waarde bieden; of het hen nu leert hoe ze iets moeten doen of begrijpen, of ze gewoon bezig houden en vermaken. Wanneer gebruikers uw inhoud waardevol vinden, keren ze terug voor meer en verhogen ze het aantal weergaven van uw andere toekomstige video-inhoud.

 

7. Virale trends

Maak video-inhoud die zich terugtrekt op reeds bestaande virale trends. Er is al een ingebouwd verlangen op de markt om inhoud te bekijken in de context van een viraal fenomeen, dus je moet er gebruik van maken.

Een goed voorbeeld zijn alle YouTube-video’s die zijn gemaakt naar aanleiding van het PR-fiasco van United Airlines.

Het is niet altijd gemakkelijk of mogelijk om je video-inhoud te koppelen aan lopende trends; Als je echter een slimme manier vindt om dit te doen, kun je je weergaven op YouTube verbeteren met behulp van een hongerig publiek dat op zoek is naar meer trending contextuele inhoud.

 

8. Gebruik gast YouTubers

Net als bij het plaatsen van berichten voor bloginhoud, kunnen gast-youtubers, beïnvloeders in de branche of opvallende personen met hun eigen volgelingen wonderen doen om uw weergaven te verbeteren. Net als influencer marketing, kan gast YouTubing uw gebruikers verleiden met namen uit de huishoudelijke sector en een ander en uniek perspectief bieden voor uw branche.

Bied een link aan naar een van hun video’s of websites in uw beschrijving en u kunt een nuttige relatie aangaan die is gebaseerd op wederkerigheid.

 

Weergaven genereren vanaf het YouTube-platform

Het komt erop neer dat YouTube gebruikers op het platform houdt. Ze halen enorm veel geld uit de reclame en hoe meer gebruikers video’s bekijken, hoe meer winst ze maken. Er zijn dus verschillende manieren waarop u actief kunt zijn op het platform om uw abonnees en videoweergaven te vergroten.

 

9. Maak video-inhoud die het beste lijkt op uw branche

Picasso zei ooit: “Goede artiesten lenen, geweldige artiesten stelen.” Hoewel ik nooit zou pleiten voor enige vorm van plagiaat, klinkt Picasso’s punt zeer waar met betrekking tot populaire YouTube-video’s. Een potentiële goudmijn voor het verbeteren van je weergaven komt uit het gedeelte met voorgestelde video’s dat in de zijbalk en in een raster verschijnt nadat een video is voltooid.

De algoritmen van YouTube zullen hier inhoud presenteren zoals ze zouden doen voor een organisch resultaat met één voorbehoud: de video die een gebruiker net heeft bekeken, heeft mogelijk minder te maken met de oorspronkelijke zoekopdracht en meer met de relevantie voor de video die de gebruiker net heeft bekeken. De inhoud die aan het einde van een bekeken video wordt weergegeven, is dus vergelijkbaar met de inhoud die zojuist is bekeken.

Door je video te optimaliseren om relevant te zijn voor andere populaire video’s, vergroot je de kans dat gebruikers je YouTube-kanaal en video snel kunnen bekijken.

U kunt vergelijkbare zoekwoorden en beschrijvingen targetten en video-inhoud maken die hetzelfde onderwerp behandelt met een aantrekkelijkere toon of met meer informatie op een meer toegankelijke manier.

 

10. Gebruik kaarten

Met deze YouTube-optimalisatiefuncties kunt u uw andere inhoud in uw video promoten. U kunt kaarten maken die kunnen worden gebruikt om:

  • Promoot andere video-inhoud
  • Krijg meer kanaalabonnees
  • Doneer aan een non-profit organisatie
  • Stuur verkeer naar uw website
  • Moedig gebruikers aan om deel te nemen aan een peiling

Om uw videoweergaven te vergroten, moet u deze kaarten gebruiken om gebruikers aan te moedigen uw minder bekeken inhoud te bezoeken en zich te abonneren op uw kanaal. Gebruik uw gedragsanalyses om te zien op welke punten gebruikers stoppen met het bekijken van uw video en implementeer de kaart vooraf om ervoor te zorgen dat deze door meer kijkers wordt gezien.

YouTube-gedragsanalyses bieden u veel bruikbare inzichten en statistieken om elke beslissing die u neemt om uw videoweergaven te vergroten, te informeren.

 

11. Maak eindschermen

Eindschermen hebben de unieke functie om een ​​beetje van alles aan het einde van uw video te doen. Het is een kans om gebruikers die van je content hebben genoten, alle relevante informatie over je kanaal, andere afspeellijsten, aanbevolen video’s en je geverifieerde website te bieden.

Of je nu meer abonnees wint of naar je andere video’s linkt, beide optimalisatiefuncties direct of indirect om je YouTube-views te verbeteren.

Als u eindschermen wilt toevoegen, gaat u naar Videobeheer, klikt u op bewerken op de video waaraan u wilt toevoegen en klikt u op Eindschermen en annotaties. Van daaruit kunt u de extra functies toevoegen.

Eindschermen zijn een geweldige manier om je eigen inhoud te promoten voordat de algoritmen van YouTube andere populaire video’s aanbevelen en mensen weghalen van je kanaal en video’s.

 

12. Promoot een selectiekadervideo

Als je een selectie kader video op YouTube hebt, kun je de bekendheid van je andere video’s en je YouTube-kanaal vergroten. Een goede marker is dat je video ten minste 5.000 keer bekeken wordt, zodat deze in meer zoekresultaten wordt weergegeven vanwege de reeds bestaande populariteit.

Zoals hierboven vermeld, kunt u kaarten, eindschermen en andere koppelingen naar uw andere video-inhoud in uw selectiekader maken.

Net als interne links op websites, kunnen uw selectie kader video’s een geweldige manier zijn om verkeer en weergaven naar uw minder bekende video’s en kanaal in het algemeen te pushen.

13. Gebruik Autoplay voor je ingesloten video’s

Autoplay begint automatisch met het afspelen van een video wanneer deze is ingesloten. Je moet voorzichtig zijn wanneer je dit doet, omdat automatisch afgespeelde video’s sommige gebruikers kunnen irriteren. Als de video-inhoud verklarend is, is het misschien een goed idee om deze te gebruiken, omdat gebruikers meteen in de video kunnen springen die uitlegt hoe ze iets kunnen doen.

Voeg deze code toe aan het einde van de URL in het iframe om automatisch afspelen voor ingesloten inhoud in te schakelen.

iFrame: 

Code toegevoegd aan iFrame: Je kunt een afspeellijst ook instellen op automatisch afspelen door de afspeellijst in te voegen met dezelfde code.

 

14. Maak afspeellijsten

Maak afspeellijsten voor uw inhoud zodat kijkers deze achtereenvolgens kunnen bekijken. Nadat de eerste video is afgelopen, worden je andere video’s automatisch afgespeeld, die meer weergaven krijgen voor elke afgespeelde video zonder dat ze van de speler hoeven te navigeren.

Je kunt afspeellijsten insluiten, posten in je kanaal of gebruikers laten delen om het totale aantal weergaven voor elke afspeellijst te vergroten.

Maak elk uniek en geef ze stroom en relevantie met de volgorde waarin ze worden gespeeld. Deze zijn geweldig voor educatieve of vermakelijke inhoud die een verhaal vertelt of dieper ingaat op hoe verschillende componenten een geheel vormen.

 

15. Wees aanwezig in uw nichecommunity

Jezelf promoten als expert in je eigen video’s is één, maar actief lid zijn van je nichecommunity is iets anders. Reageer op andere video’s en geef je advies of feedback. Als er video-inhoud ontbreekt die essentiële informatie mist, koppel je anderen aan je inhoud om hen meer informatie te geven.

Probeer zo behulpzaam mogelijk te zijn en je wordt beloond met meer gebruikers om je abonnees en uiteindelijk je videoweergaven te vergroten.

 

Off-page weergave boosters

YouTube heeft de unieke mogelijkheid om op verschillende sociale mediaplatforms aanwezig te zijn. Het kan worden ingesloten en gedeeld, soms viraal, met slechts een paar klikken. Hier zijn enkele manieren om meer YouTube-weergaven buiten het platform te krijgen.

 

16. Verhoog de SEO-ranking van uw video’s

Traditionele SEO is ook een haalbare factor om het aantal YouTube-weergaven te vergroten, omdat de video’s de website zelfs kunnen overtreffen waarop ze in de zoekmachines staan.

Video-insluitingen tellen wel als backlinks en in dit geval verwijzen de links naar de YouTube-video, die helpt bij de SEO-ranglijst. Met een behoorlijke rangorde op de SERP’s, kunt u het verkeer dat uw video ontvangt verdubbelen en uw weergaven vergroten.

 

17. Plaats links naar uw video’s op uw sociale media-profielen

Cross-platform promotie, vooral met YouTube, kan wonderen verrichten om gebruikers ertoe aan te zetten het te bekijken. Je kunt je hele basis bereiken door links op andere profielen te delen om ze naar je video te leiden. Deel de link als een bericht of plaats het in de beschrijving van uw profielen om uw weergaven te verbeteren.

Door verkeer van uw sociale mediaprofielen naar YouTube te pushen, zult u ook de voorkeur krijgen met de algoritmen door de bron te worden van veel sessiestarts, dat zijn sessies die afkomstig zijn van bepaalde video’s op het platform. Sessies die beginnen bij uw video laten zien dat uw video gebruikers naar YouTube brengt, wat zal resulteren in een gunstiger organische rangschikking en meer verschijningen in secties met suggestieweergaven.

 

18. Zoek nichegemeenschappen om uw video mee te delen

Er zijn veel verschillende plaatsen waar u uw inhoud kunt delen. Verschillende subreddits over Reddit of Quora-onderwerpen die relevant zijn voor de interesses van je video en doelgroepen delen, zijn een geweldige plek om je inhoud te delen.

Er zijn zelfs plaatsen om je video te delen met YouTube-enthousiastelingen om het aantal weergaven te vergroten, zoals de subreddit / r / GetMoreViewsYT. Op deze subreddit plaatsen mensen video’s en stemmen op degenen die ze het leukst vinden. De winnaar wordt de komende week bovenaan de subreddit geplaatst zodat mensen hem kunnen bezoeken en bekijken.

Je kunt andere sociale bookmarking-sites gebruiken om de interesse in je video’s te vergroten, zoals Stumbleupon en Pinterest .

 

19. Neem contact op met beïnvloeders om uw video te promoten

Influencer marketing wordt snel een go-to bron om doelgroepen te bereiken voor grote merken . Ze hebben een publiek ingebouwd dat hun inhoud opnieuw deelt en publiceert, wat het potentieel kan hebben om een ​​toename van de meningen op virale schaal te bieden.

U kunt Likes-kopen.nl gebruiken om beïnvloeders in uw interessegebied te vinden en contact met hen op te nemen om uw video-inhoud te promoten.

Omdat kijkers deze beïnvloeders al volgen en regelmatig betrokken zijn bij de inhoud die ze bieden, kan één deel van je video veel weergaven genereren voor je YouTube-video en -kanaal.

 

20. Widgets voor video-abonnementplugins insluiten op uw blog

Het insluiten van je video zal al meer weergaven voor je video opleveren, maar het leveren van een abonneerknop op je kanaal zal op de lange termijn uiterst waardevol blijken te zijn. Ongeveer 50% van de weergaven voor een video is afkomstig van abonnees, dus als je je abonnees verhoogt, krijg je een goede indruk van je video’s.

Om de abonnementwidget te installeren, volgt u deze instructies van YouTube en gebruikt u de widget op pagina’s met uw video ingesloten.

 

21. Post over weggeefacties en promoties met de links ingebed in uw videobeschrijving

Iedereen houdt van een goede weggeefactie. Als je een bericht plaatst over een promotie, weggeefactie of loterij op sociale media en je volgers vertelt dat de link om deel te nemen in de beschrijving van je video staat, worden de gebruikers naar de YouTube-pagina van de video gestuurd, wat resulteert in een toename van het aantal weergaven.

 

Vergeet niet om geduldig te zijn

Veel weergaven krijgen op YouTube kost tijd. Het platform heeft zijn eigen checks en balances om ervoor te zorgen dat video-inhoud van hoge kwaliteit zijn gebruikers altijd en vaak bereikt. Probeer een actief abonneebestand op te bouwen en zij zullen het leeuwendeel van uw weergaven uitmaken.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *